Re: OT: Win10 hlavní panel

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červenec 21 17:39:31 CEST 2022

Vo virtualke som vyskusal niektore tooly z navodu

https://www.sitepronews.com/2020/03/27/how-to-make-your-own-windows-10-theme/

StartIsBack naozaj urobil "retro" taskbar, to sa mi paci.

Text na buttonoch je cierny, ale systemove ikony ostali biele, teda ich
takmer nevidno. Neviem ako ich zmenit na cierne. Navody, ktore hovoria o
prepnuti temy na Light nezaberaju. Temu mam Light, aj rozne farby
pozadia som vyskusal a nic. Napriek tomu, ze taskbar je svetly,
kontextoveb menu na nom je tmave s bielym textom. Myslim, ze tade by
viedla cesta aj k otoceniu farby ikon. Ta virtualka je Win 10 32-bit z
roku 2016, tak vela nastaveni uz nezodpoveda aktualnym navodom.

PowerToys v 32-bit verzii nie je :(

Na host Win 10 64-bit (aktualizovane vramci firemnej politiky) mam tie
ikony cierne a netusim, ako som to dosiahol. To mam uz davno tak a isto
som to nejako menil. Nemam odvahu skusat prepinanie temy Dark/Light,
lebo mam poznacene, ze to pokazi nastavenia, ktore som urobil. Akurat
nemam poznacene vsetky tie nastavenia. Nejake nastavenia v registroch
poznacene mam, tie sa tykaju farby "caption" aktivnych a neaktivnych
okien, ale s ikonami to nesuvisi.

miro