RE: OT: Win10 hlavní panel

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červenec 21 08:53:19 CEST 2022

Nevím, jestli to tady zaznělo, teoreticky to může umět PowerToys od
Microsoftu. Čím vyšší verze desítek, tím víc věcí to umí.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jiri Foldyna
Sent: Thursday, July 21, 2022 1:14 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Win10 hlavní panel

> Ahoj,
>
> Tak jsem si říkal, že to přece není tak těžké naklikat. Ale ukázalo se, že
tam co bylo klikátko na úpravu témat je dnes klikátko "buy more themes".
> Takže už si nemůžeš změnit barvy, ale můžeš si je koupit.
>
> Ale našel jsem nějaké theme editory
> https://www.sitepronews.com/2020/03/27/how-to-make-your-own-windows-10
> -theme/

Dobrý večer,

vyzkoušel jsem 2 z uvedených, jeden byl pro tvorbu témat pro SW (nenašel
jsem, jak to aplikovat na témata W10, ale to může být rukama :-), druhý uměl
modifikaci témat pro W10, ale nějak se mi nepovedlo udělat, co jsem
potřeboval (možná zase rukama :-).

Díky za tip

jf