Re: OT: Win10 hlavní panel

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červenec 21 01:43:51 CEST 2022

Vdaka! Ten skin rano vyskusam najprv v tej zmienovanej virtualke a ak
zahra, tak aj v host windows na pracovnom NB. Podla screenshotov
taskbar vyzera luxusne. Ja som podobny dinosaurus, ako Vy (myslene v
dobrom). Sukromny PC mam stary stale na Win XP a novsie Win na nom ani
nepojdu. Na vzhlad som zvyknuty. Kym sme v praci mali Win 7, na nich
mi Classic Shell urobil taskbar, ako na XP (teda rovnaky uz od 95). Na
Win 10 to Classic, ani Open Shell nedokazal. Menu ano, prieskumnik
takmer, ale taskbar nie.. Mam siroke "buttony" aplikacii s popisom,
ale nie su oramovane, len take ploche. takze isto vyskusam tento skin.

Co sa tyka toho, ze "my vieme najlepsie, co je pre vas dobre", to som
pochopil cca pred 5 rokmi, ked u nas vo firme zavadzali agilitu...
zaplatili drahych mentorov... zmente si mindset, prepnite si prepinac
atd... a komu sa nepaci, je prehlaseny za hejtera. to je ale tema k
pivu.

miro