Stare skrutky

vladimir na hkfree.org vladimir na hkfree.org
Středa Červenec 20 16:20:34 CEST 2022

Ne ty nové uSA whitworthy jsou skoro určitě UNC nebo UNF s vrcholovým úhlem
60 st, ty určitě ne.

VV

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Peter Tesar
Sent: Wednesday, July 20, 2022 4:06 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Stare skrutky

Dakujem.
Ako som spominal, Whitworth-ov tu mam spustu z USA pristrojov z 60. - 80.
rokov. Nepoznam historiu a rozne podskupiny Whitworthov, ale ak ten Vami
zmienovany "Whitworth 5/32 BSW, s vrcholovým úhlem 55 st." je ten isty,
ktory sa bezne pouzival napr. v USA aj v novsich casoch, tak ten nesedi.
Zmerat to stupanie dost presne nepojde, ten tubus ma hrubku steny asi 3 mm,
takze 3-4 zavity a koniec.
Ano, povrch skrutiek bude niklovana mosadz.

Je to urcene uz len na dekoraciu. Ak nezozeniem skrutky, asi tie koncove
casti, ktore v tubuse celkom dobre drzia zasunutim, zaistim trochou silikonu
a otvory na skrutky zaslepim spilenymi hlavickami novsich skrutiek, ktore
tam tiez zaistim kvapkou silikonu.

PT.