BMS pro LiFePo4

Standa Palas stpalas na volny.cz
Středa Červenec 20 09:45:32 CEST 2022

Dík za odpověď.

Já mám univerzální měnič, tedy střídač i nabíječ v jedné bedně takže
tohle u mne nejde použít. Předpokládám, že to časem vyřeším přes tu
komunikaci 485 a že budu z nadřazeného systému komunikovat jak s BMS,
tak s měničem ale nějak mi to jde všechno pomaleji než bych potřeboval.
Chybí čas :(

Zatím mám problém, že se mi ta BMS občas sama odpojuje a nevím proč. V
logu příčina není, někdy je odpojena chvilku, někdy delší čas. Určitě to
nesvědčí měniči. Chtěl bych aby ni BMS odpojovala baterii až jako
poslední záchrana a vše ostatní by si řešil měnič, popř. nadřazená
regulace ale zatím to tak není. Samozřejmě tam pro opravdu velkej
problém tam mám i tavné pojistky.

S.P.