Inbus kulovity prd vydrzi

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Červenec 20 09:31:56 CEST 2022

WIHA je považovaná za lepšiu značku. Používame  ich skrutkovače hlavne
PH2 a PH1
Keďže robíma servis jednej značky, má pre nás význam zobrať vzorky
skrutiek a skúsiť kompatibiltu skrutky a skrutkovača - zistíte, že sú
rozdiely.
Dokupoval som pár dlhých 300mm skrutkovačov tiež od WIHA ale z inej rady
a nie som spokojný s hrotmi. Skrutky nedržia najlepšie (ťažšie sa vedú
na hrote do útrob stroja)

Tým som chcel povedať, že WIHA nebude úplne mercedes a treba vyberať...
Lebo ani výrobca skrutky nemusí buť bez viny.

IK

Dňa 19. 7. 2022 o 18:19 Petr Zahradník napísal(a):