Re: OT: Win10 hlavní panel

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Červenec 19 23:33:25 CEST 2022

Sam som teraz z toho zmateny :) Mam na HO firemny NB s Win 10, takmer
najaktualnejsie vramci firemnej politiky. Tam mam text v taskbare
cierny vratane tych ikon, alebo symbolov vpravo. Viem, ze som si to
sam tak nastavoval pred 2.5r, ked som ten NB dostal. Ale nastavenie v
OpenShell tomu nezodpoveda. Inac OpenShell hra, mam klasicke menu,
klasicky expolorer (prieskumnik). Vzdy, ked sa mi vzdialene pripoji
nejaky administrator, ako prve overuje, aku verziu Win mam, neveri, ze
je to Win10 :)

No a potom mam virtualku Win 10, ale riadne staru, s vypnutymi
aktualizaciami, naco aj... A tam som to nastavenie farieb prave
overoval. OpenShell tam mam davno kvoli menu (to defaultne Win10 je
podla mna nepouzitelne), ale s farbami som sa nikdy nehral, lebo tam
pouzivam obmedzenu sadu aplikacii, ktore mam ako ikony na ploche a nic
ine neriesim. Tak dnes som skusil v nastaveniach OpenShell menit farby
a pekne to hra, Mal som taskbar tmavomodrej farby a biely text. V
nastaveniach OpenShell som si zmenil podklad na svetlo sivy a text na
cierny.

miro