Inbus kulovity prd vydrzi

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Červenec 19 18:38:29 CEST 2022

ja myslel, ze ty s kulickou jsou jen pro pohodlne zasroubovani misto
ruky do stavu pred skutecnym utahovanim ? :-) nasroubuju si "krive" s
kulickou a utahuju zasadne normalnim/rovnym imbus klicem. ono dneska,
kdyz si vezme clovek i kvalitu sroubu, hlavne tech mensich M4 a mensi,
nemusi byt imbus hlava zrovna ideal.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65