PH v bazene

Ondra ebastlir na seznam.cz
Úterý Červenec 19 18:10:32 CEST 2022

Já furt přidávám plus, tak bych tipnul, že jsi na druhé straně…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of iko
Sent: Tuesday, July 19, 2022 6:03 PM
To: HW-news
Subject: OT: PH v bazene

Zdravim, týždeň som bol mimo (s 3in1 tabletkami v plávajú) a teraz sa nemôžem dopátrať PH v bazene. tester s Phenol Red mi ukazuje fialovú farbu, čo je úplne mimo rozsah ale neviem na ktorú stranu. Už som do bazéna (4 kubiky) dal asi 1.5 kilá ph- a furt je to fialové. Je tu nejaký chemik, čo mi povie či je fialová na Phenol Red vysoké alebo nízke ph?

vďaka...

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.