Re: Jak z náhradní klávesnice do NTB udělat USB klávesnici?

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Červenec 19 14:33:55 CEST 2022

Obávám se, že to byla buď 1.9, nebo dokonce 0.9. Už je to nějaký ten pátek.
Jen si pokouším rozpomenout jak a proč jsem co dělal.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 7. 2022 13:29:36
Předmět: Re: Jak z náhradní klávesnice do NTB udělat USB klávesnici?
""Specka" je HID 1.11?

Kapitola?

wek

----- Original Message ---------------
>Když jsem si s tím naposledy hrál, tak to tak říkala specka. Tedy říkala,
že report 0x?? 0x00 0x00 0x00 0x00 0x00 0x00 0x00 znamená "žádnou klávesu"
ani žádný přeřazovač. Já té specce věřil a dal jsem ten Shift do seznamu
stisklých kláves. Zábavné to je pokud máš těch přeřazovačů povícero, třeba
Shift + Ctrl bez klávesy. Pak obsadíš první a poslední bajt.

>---------- Původní e-mail ----------
>Tak to je chybne napisany host.
>
>Budem hadat... win?
>
>wek

to znamená ľe není stisklá ľádná klávesa a ani ten shift.
alespoň jednu klávesu a tou klávesou je pak scancode toho shiftu.