Re: Jak z náhradní klávesnice do NTB udělat USB klávesnici?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 19 11:48:22 CEST 2022

Este stale nerozumiem, v com spociva problem. Mozno ak by ste mi to niekto
vysvetlili na nejakom rukolapnom velmi konkretnom priklade.

Ta USB HID klavesnica nerobi nic ine, iba posle zoznam tlacitok, ktore su
prave stlacene, a to vzdy, ked sa tento zoznam zmeni. Nic menej, nic viac.

(Teda "viac" je to, ze shifty (224-231, je ich nie nahodou 8) sa posielaju
ako jednotlive bity v prvom byte, a ostatne klavesy ako individualne byty
v poslednych 6 bytoch, 0 je nestlacena klavesa).

Ta tabulka je vlastne tak trocha zavadzajuca, lebo ide o polohu klavesy na
klavesnici, nie to, co je na nej napisane, alebo co sa ocakava ze sa
napise na PC. Je to tam vysvetlene (na Y/Z takze to plati aj pre CZ/SK) v
uvode kap.10 v tom HUT dokumente.

Podla mna to jednoduchsie=lepsie nejde spravit.

wek