DRM na 954kHz

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Červenec 19 11:12:05 CEST 2022

Lidi chtějí poslouchat rádio mě osobně hraje furt a všude. Má to oproti TV
výhodu, že se u toho dá pracovat.
 Dnes jsou možnosti na FM, DAB
Ale střední a krátké vlny chybí, tam šlo poslouchat i v zahraničí - v tom
je kouzlo. Žije tam spousty lidí a ano mají internetové rádio.
Ale na cestách ( kamióny atd..) byly střední vlny jediná možnost.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 19. 7. 2022 v 10:57 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>