Re: Jak z náhradní klávesnice do NTB udělat USB klávesnici?

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Červenec 19 09:42:24 CEST 2022

Ahoj,

já mám v obecné rovině pro to dost podkladů. Jenom nějak zaostávám ve čtení
konference.

Obecně pokud se držíš toho USB HID Keyboard, tak dokáže poslat jednu klávesu
v čase. To v praxi znamená, že můžeš poslat "stisknul jsem Shift", když ale
chceš následně poslat klávesu "A" (Shift+a), tak musíš poslat Stisknul jsem
klávesu "a" a mám přeřazovač "Shift" a tím ti jakože zanikne "stisknul jsem
Shift". Pak buď ukončíš "stisknul jsem a" (s přeřazovačem) a tím ti končí i
ten Shift, nebo zase pošleš "stisknul jsem Shift" a tím ti zanikne to "A".

Někdo to řešil tak, že si otevřel několik endpointů a používal jeden na
přeřazovače a jinej na klávesy. Ale tím se zase připravíš o možnost
stisknout více kláves, když chceš hrát hry :)

---------- Původní e-mail ----------