BMS pro LiFePo4

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červenec 19 08:04:27 CEST 2022

Vlastně asi přímo na baterii by ještě měla být nějaká tavná pojistka s
kterou si osetrim své limity. Tak potom už to dává celé větší smysl a
ochrana je pak skutečně ochrana baterie a ne předpokládaný nadproud
nabíjení/zátěže. Tak potom tedy ještě najít něco co bude šetrné v
balancování (jak se tu psalo).