BMS pro LiFePo4

Úterý Červenec 19 07:00:44 CEST 2022

Ja si ted s vlasni BMS pro 16 clanku 50 Ah hraju a je to vyzva
- charakteristika je opravdu plocha, behem procesu nabijeni/vybijeni se
napeti clanku lisi o jednotky mV a celkem se zmeni o desitky mV,
balancovani zatim premyslim, jak vubec udelat.
- pri nabijeni to bude chtit pokracovat na CC az do limitu 3.6V, v
rezimu CV se uz dobiji dost pomalu (3-5A), je to pri nabijeni docela mekke
- proudy zatim limituju do 20A, bezne se pohybuji spis do 15 a teplota
clanku se prakticky nemeni pri nabijeni ani pri vybijeni
budu si s tim dal hrat, tak ocenim kazdy napad. je to nabijene ted ze
solaru, takze jde o to, vyuzit co nejvic proud za dobu, kdy sviti
slunicko. V zime to bude spis jako rezerva odpojene, nebo vyuzivane i s
nabijenim ze site, pokud bude elektrina k dispozici jen nejake hodiny
denne na pridel.