Zigbee

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Červenec 17 22:29:02 CEST 2022

S Javou mám bohužel tu nepěknou zkušenost, že to obvykle nějakou dobu funguje a pak to prostě přestane fungovat a nedá se najít (většinou přeinstalovat).

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Vancl
Sent: Sunday, July 17, 2022 10:11 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Zigbee

Co je tak spatneho na Jave? Dulezite snad je, jestli aplikace funguje.

Ja provozuji na RPi4 Home Assistant + Zigbee2MQTT + Node-RED + Mosquitto v Dockeru a chodi to dobre. Zde pro inspiraci posilam svuj
docker-compose: https://gitlab.vancl.eu/-/snippets/7

ne 17. 7. 2022 v 14:25 odesílatel Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz> napsal:

> Díky za tip, je další v řadě na vyzkoušení (možná ho zkusmo rozběhnu na OrangePi, jak to vypadá), zatím jsem objevil Zigbee2MQTT, ten působí mnohem jednodušeji než HA, jenom nejsem moc nadšen, že to běží na Javě. Zatím první dojem, je to jednoduchý, bohužel ve výchozím nastavení je vše vypnuto a musí se to postupně nastavit. Návod na instalaci je taky jednoduchý a když vše funguje jak má, tak je za čtvrt hodiny hotovo.
> [...]

S pozdravem
Ing. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com
web:  www.vancl-it.cz