Re: Jak z náhradní klávesnice do NTB udělat USB klávesnici?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Červenec 17 22:09:57 CEST 2022

Díky.

Jen několik kliknutí od 1key je pěkný example s AVR:
https://www.obdev.at/products/vusb/hidkeys.html

Pro jistotu:
To s tím shiftem se týká toho 1tlačítka, nebo toho PICu?

PH