Re: MPLAB SNAP nebo PICKIT 4 na půjčení

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 17 09:20:46 CEST 2022

Odpověď dva v jednom a ještě inline

 > Osobně jsem si z toho udělal závěr, že firma co vyrábí procesory a chce
 > vydělávat i na nástrojích pro vývoj, v dnešní době bude dost těžko
 > shánět nové zákazníky. Ale to je věc Microchipu.

Ano, s tímto názorem se ztotožňuji. Minimálně se tím připravuje o
komunitu mladých začínajících.

Dne 17.7.2022 v 0:25 Petr Zahradník napsal(a):
> Jinak ty PICy mají uvnitř tak nějak to, co potřebuji, a nejsou tak složité, že bych je nedokázal ovládnout kompletně.

Tohle je pro mne dost podstatné - dostaneš relativně dost periferií,
které jsi stále schopen všechny pochopit a ovládat. Některé periferie
jsou velmi zajímavé a umožní dost věcí přehodit z programu na tu kterou
periferii.

Jindra