Re: OT: doporučte knížku

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červenec 16 16:29:40 CEST 2022

jejda, tak nevim. ja jsem si ji koupil pri nejake akci, kde toho bylo
vice po 150kc, zaplatil, stahnul a posloucham. ten dalsi obchodni model
jak tam pisou neznam. vetsinou kupuju na audioteka.com. tam maji nejaky
"klub", kde je to levnejsi pokud to clovek posloucha pres appku v mobilu
a nestahuje to. to mi ale nevyhovuje.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65