RE: OT: doporučte knížku

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Sobota Červenec 16 15:26:30 CEST 2022

Kde jste na tu slevu narazil?

Rad bych poridil jeden dceri a tohle je velice sympaticka cena.

Uz jich mame po sirsi rodine asi 6

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Saturday, July 16, 2022 12:42 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: doporučte knížku

Doporučuji  "Stiskni enter"  od John McLarena... vzalo mě to.

Mimochodem na Amazonu je občas akce na čtečky, kupoval jsem teď paperwhite ( ta s podsvícením) nějaká 10 generace a vyšla na 1000kč.

Sponzorovaná verze - reklama ve stndby . Provedenéí , funkčnost perfektní, dělají to stále menší a menší ( stejný display )

Bez virů.  <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> www.avast.com