Re: nabíjení článku 18650

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Pátek Červenec 15 09:37:14 CEST 2022

Ono taky, když se podíváte do datasheetu k té nabíječce, tak zjistíte,
že s MPPT regulací to má společné jen a právě ten nápis. Nastavení bodu
činnosti (zatížení sol. panelu) se dělá jednorázově děličem, takže
nejdříve si musíte oměřit charakteristiku toho panelu a pak zvolit
správně hodnoty toho děliče, jinak výsledek nemůže být jiný, než mizerný...
               Tomáš Urbanec