Sklon solarnich panelu

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 14 14:28:48 CEST 2022

Zkoušel jsem si to nasimulovat na doma a chybí mi tam možnost volby druhů
optimalizace¨. Jiné to bude když preferuju maximální roční výrobu a
jiné když mě zajímá co nejdelší využití v nějakém výkonovém pásmu.

Tomáš