OT: "Vlastní" auto jako služba

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Červenec 14 12:41:35 CEST 2022

Kazdy kdo drzi telefon pri rizeni u ucha zaslouzi tu paratu urazit a z u p...e.
Ono staci jak se clovek okamzite zacne mene soustredit i pri pouziti HF.

1)Ja jsem si musel dokoupit o 16k drazsi audio, aby melo pripojeni na BT - ano uz je to 8 let ale zasadni zmenu jsem nezaznamenal.
2)I kdyz mam HF ten zvuk neni nic moc a je lepsi pouzivat nejake sluchatko - hlavne jde o mikrofon, ktery bere hlavne kraval a ne rec. To se snad casem zlepsi pripouziti nekterych AI Technik.
3)At mi nekdo jeste zkusi vykladat jak to vyrobit a nepouzivat nic nestoji me jako zakaznika a zdroje. Takze to platim dvakrat az trikrat ☹

Tahle segmentace nas "vyspely automobilovy trh" rozumej vyzirky co vymejsli na cem jeste videlat zabije.
Uz posledne jsem premyslel jestli se na to cele nevybodnout a koupit korejce co mel HF v zakladu. Horsi je ze oni se to kluci uci taky

J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zdenek
Sent: Thursday, July 14, 2022 12:14 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: "Vlastní" auto jako služba

To telefonování bez hands free je s podivem i u jiných značek vozů. HF bývá u nových vozů součástí standardní výbavy. Přesto ho hodně lidí ignoruje.
Kladu si otázku proč.
Jestli je za tím složité spárování, které BFU nezvládne. Nebo to používání není tak user friendly, jak si výrobce představoval. Tohle fakt nechápu...