Re: "Vlastní" auto jako služba

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 13 23:05:04 CEST 2022

Příplatky jsou fajn věc.

Tak jako třeba B737 Max má 2 životně důležitá čidla AoA. Systém věděl,
že jedno z nich ukazovalo něco jiného než to druhé. Ale signalizace, že
jedno z nich je vadné, už bylo za příplatek.

A občas je za příplatek i něco nedělat.
Nedávno tady šlo vlákno v Windows 10 Enterprise. Tam je příplatek za to,
že to něco nedělá. Že to neposílá šmírovací informace.

PL