nahradni ventialtor pro grafiku MSI GTX950 ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červenec 13 11:18:28 CEST 2022

kdyz na nej ted koukam, tak ruzne pocukava, pak se i rozjede na pomale
otacky, pak zase zastavi a porad dokola. neco tam pravidelne
"zavrka"(zvuk). pokud ventilator jede, tak tichej az do max. otacek.  po
kazdem vyndani a profoukani kompresorem s rozumnym roztocenim
ventilatoru ta zase chvili jede .
mozna mech. problem a nedostatecna regulace rozjezdu proti zpetne vazbe,
nebo neco podobneho. uz neumim ten speedfan nastavovat, ze by treba jel
vetrak jen na dve rychlosti bez vypinani.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín