nahradni ventialtor pro grafiku MSI GTX950 ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červenec 13 11:00:25 CEST 2022

4 draty jsou spravne i podle fotky :-)
ze bych chtel nekde cekat ba cinan nez se mi upece karta, to radeji
udelam nejaky bastl s externim ventilatorem a napajenim z kabelu. neco
jako ARCTIC F9 TC,   https://www.tsbohemia.cz/arctic-f9-tc_d164136.html .
regulace by stacila malo/hodne.
t.

AJT SERVIS s.r.o.