Re: OT: sušičky prádla

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 11 14:22:36 CEST 2022

My sušku nepoužíváme, ale taky nežehlíme. Z mých věcí občas límec na
košili, aby měl břit, o který se dá říznout.
Žena si občas něco svého přetáhne.
Když se to dobře pověsí, tak se věci pěkně vyvěsí.

Spoďáry se perou na 40C. Breberky to zabije, protože jak se točí buben,
tak ony se vždycky praští do hlavy a chcípnou.
Dobře jim tak, mají nosit přilbu.

Jsem divnej chlap. Baví mě obsluhovat pračka i myčka. A dokonce i rád
myju nádobí ručně.
Takže na jakou teplotu se co pere vím možná líp než žena.
Věšení ale láskyplně nechám na ženě, to už mě nebaví, je to pomalý proces.

PL