Re: OT: sušičky prádla

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pondělí Červenec 11 10:39:19 CEST 2022

Dobrý den

Sušička není vůbec špatná věc zvlášť pokud máte malé děti a hodně
prádla. Přes léto žena také suší prádlo venku ale na podzim a v zimě je
to často problém dosušit. Pak to prostě hodí na chvilku dosušit do
sušičky a je to.  Nebo když jde dítě do školy a prádlo nestačilo
doschnout, tak se hodí na pár minut do sušičky. Taky jsme sučičku dřiv
neměli ale dost často se stávalo, že prádlo na šňůře "zasmrádlo" a
musela to pak prát zase. Manželka na sušičku nedá dopustit. Dost jí
usnadňuje práci a ta spotřeba není až tak hrozná.

S.P.