KiCad viewer

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Neděle Červenec 10 22:05:35 CEST 2022

Mezi major verzemi se měnilhy formáty souborů, takže moc zpátky jít
nejde. Verze 5.X neotevře soubory z verze 6.X. Obráceně však ano.

Kicad může být portable. Soubory má jen u sebe v adresáři (alespoň ve
win verzi). Mimo jeho adresář bývá jen konfigurace, což je standardně
někde ve složce uživatele. Dá se to ale přes proměnné prostředí
přesměrovat jinam.

J.S.