X server pro Windows

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 10 21:20:13 CEST 2022

Já jsem kdysi Xming taky zkoušel. Ale už hodně dávno, takže o nějaké
současné verzi nemám info.

Dokonalost - no rád bych na tom spustil třeba ten KiCad nebo jinou
graficky náročnější aplikaci.
A aby mi při čekání na překreslení nezešedivěly ještě i poslední zbytky
vlasů.

Když používám na Windows vzdálenou plochu na jiné Windows, a je to na
lokální síti, tak prakticky mám skoro problém poznat, že nejedu lokálně.
Pokud takto jedu z X na Linuxu na jiný Linux, tak je to opět prakticky
nerozpoznatelné.
Ale z X na Windows prosti Linuxu je to prostě bída.
Bylo by super nějakým X serverem dosáhnout podobného stavu jako v
případě těch W-W nebo L -L.

Díky.
PL