KiCad viewer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 10 20:51:12 CEST 2022

Děkuji za odpověď a za nabídku.
Požádal jsem autora pana PZ, jestli by to nevyexportoval do PDF nebo
aspoň jako screenshot.
Ale asi není on-line, což je v době dovolených i celkem očekávatelné.

Ke starší verzí: já KiCad zatím neznám.
Ale mám pocit, že se to nedá použít jako portable aplikace, kterou
prostě někam nasypu a pak zase bez následků smažu.
A protože je to obrovské, tak to zřejmě po instalaci a následné
deinstalaci po sobě zanechá spoustu garbage, se bojím.
Proto jsem (aspoň zatím) touto cestou nechtěl jít.

Pokud byste byl ochotný z toho vyexportovat schema v PDF, tak díky předem.
Tišťák si načtu z Gerberů.
Projekt je tady:
https://cloud.zapadlo.name/index.php/s/pPZ6ZrAtoBGaqwZ/download

Díky.