Re: Kódování PDF s časopisy Amatérské rádio, Praktická elektronika,...

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 10 20:42:30 CEST 2022

Ano, také se s tím trápím. Je to nějaká forma zámku. Pokud dané pdf
otevřu v adobe readeru, tak při kopírování dostávám nesmysly. Ale už
jsem vypozoroval, že zase tak moc nesmysly to nejsou, za každé písmeno
dostanu dva znaky a pokaždé to jsou stejné dva znaky. Tedy stejné ve
stejném sloupci.
Pokud otevřu stejné pdf třeba ve firefoxu, tak je zmatený, co je text a
co grafika a nedá se ani pořádně vybrat slovo.
Inkscape při pokusu o otevření spadne.