Re: jakej měnič pro bateriovou aplikaci

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Červenec 9 13:07:51 CEST 2022

Hledal jsem kdysi něco podobného, ale moc jsem toho nenašel.

Snad LM3671, ale pracuje od 3.5V...

https://www.adafruit.com/product/2745

Pak snad tohle (před pár dny mi to přišlo, ale ještě jsem to nezkousel).

https://www.aliexpress.com/item/4001244750485.html

Možná tohle (mám, ale ještě jsem nezkousel).

https://www.aliexpress.com/item/32787898065.html

Jinak tohle je pěkná věcička (lixx na 5V 3A).

https://www.aliexpress.com/item/33044285088.html

A k tomu nabíječka (umi nabijet 3A pro nějaké větší buřty nebo i 2A pokud
"USB trafo" více nedá).

https://www.aliexpress.com/item/1005001620000439.html