Nerez sroub, vodivost

Pátek Červenec 8 20:35:13 CEST 2022

OK, az me prekvapilo, jak si 30A prochazi provizorne natazenou licnou
1mm2 a pak k DPS pridelany skrz diru zkroucenim... Problem byl jen s
Mosfety se 44mOhm, uz jsem kopil lepsi. Jinak ubytky v jednotkach max
nizke desitky mV.
Kazdopadne zitra budu montovat baterii z techto clanku Článek LiFePO4
50Ah 3,2V YINLONG (mivvyenergy.cz)
<https://www.mivvyenergy.cz/cs/clanky-lifepo4/166-181-clanek-lifepo4-50ah-32v-yinlong.html#/158-inicializacni_nabiti-ne>
Jak to je s izolaci pouzdra? Je potreba to nejak resit, nebo naskladat
normalne k sobe a je to izolovane uvnitr i pri rozdilu potencialu cele
baterie, tj nejakych 50+ V?