Rozdiel medzi STM32G0 a L0

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 8 12:50:52 CEST 2022

Toto su uz podrobnosti, ktore si treba pozriet, z hlavy ich neviem.

ADC je v kazdej rodine STM32 trocha ine, a predsa takmer rovnake (t.j. 12
bit, s vynimkou 'H7). Podobne je to aj s oscilatormi.

Spotreba je, napriek marketingu, zhruba rovnaka; a aj tak velmi zalezi na
konkretnom sposobe pouzitia.

Z hlavy rozdiely su v tom, ze 'G0 ide do 64MHz a 'L0 do 32MHz; 'G0 je
pinovo nekompatibilna s ostatymi rodinami (v mene mensieho poctu
napajacich pinov); v 'G0 nie je USB s vynimkou 'G0B1, ale tam je inovovany
modul ktory vie aj host; 'L0 nema VBAT pin (a tym ani VBAT rezim); u 'L0
cast FLASH funguje takmer ako EEPROM (t.j. je mazatelna po malych kuskoch,
ale mazanie/programovanie blokuje vykonavanie programu zo zvysku FLASH) a
FLASH/EEPROM v 'L0 sa prekvapivo maze na 0x00.

ST ma "migracne" AN, ale nenasiel som medzi 'L0->'G0 - 'G0 je pokladany za
vylepsenie 'F0, takze existuje 'F0->'G0 (AN5145, v tom idiotskom "modern
feel and look" prevedeni) a 'F0->'L0 (AN4617), to je mozno tiez nejaky
zdroj pre porovnanie/studium.

wek