softstart v externej krabici

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Červenec 8 10:57:09 CEST 2022

No dakujem zucastnenym aj ked za zle spravy. Nepotesili ste ma. Mam
rozbrusovacku pilu z lidla na stol (180 kotuc) a vzdy sa laknem myknem
ked ju zapnem, stol sa tiez mykne ked ju zapnem, zabudli tam dat
softstart a nemam to tam kde dovnutra strcit.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.