Re: Solár - částečné zastínění panelu, revizák

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 7 21:56:53 CEST 2022

Chtěl jsem se tu optat zda ty diody jsou naletované ve svorkovnici
panelu. A teď jsem jednu takovou fetdiodu našel, SM74611
takže je jasné že integrované do toho fotočlánku nejsou.
Lubor