Nerez sroub, vodivost

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 7 21:21:04 CEST 2022

Myslím, že i nejlevnější měřák z Tesca s rozumnou přesností dokáže
změřit napětí s rozlišeném na 200uV.
Tak když se po zatížení tím proudem 50A změří úbytek na tom šroubu, bude
výkonová ztráta známá s rozlišením 10mW.
Pokud to není určeno třeba k misi na Mars nebo něčeho podobného, tak by
byla myslím přesnost měření dostatečná na to, aby se dalo říct, jestli
jít do kšeftu pro měděné/mosazné šrouby nebo ne.
Podle mě ne (není-li to šroub M6 o délce třeba 2 metry).

PL