Re: OT: Regulace vytápění bytu plynovým kotlem.

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Červenec 7 11:07:43 CEST 2022

Kotel je Baxi Luna Classic 1.24:
https://www.baxi.cz/kondenzacni-plynove-kotle/luna-classic/
Ohřívání TUV zapojeno není, nevím proč tam dali tento typ kotle s
připojením na TUV. Venkovní teploměr na něj určitě nepřipojovali.
Dům je starý nezateplený, 4 byty, jsme úplně dole, ze 2 stran je ulice,
zbytek sklepní chodba, pod námi sklep není, nad námi byt.
O ekvitermní regulaci u něj píšou. Jak tedy lépe?

Martin Hanek