Starý měnič LENZE E82EV371

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Červenec 6 20:34:45 CEST 2022

Dobrý večer,

mám tady starší měnič LENZE E82EV371_2B  , se kterým jsem kdysi chtěl
realizovat anténní rotátor.  Nakonec bylo všechno jinak, stěhoval jsem se a
měnič zůstal ležet. Teď by se hodil sousedovi na regulaci pohonu na gril ,
tak mu to chci zprovoznit.  Když jsem to před lety testoval a nastavoval
parametry, používal jsem  nějakou tehdy platnou verzi GDC ( Global drive
Control ) SW od LENZE , mám ho pořád na CD, ale na Windows 10 64 bit  už
nejde spustit.  Našel jsem na Internetu  nějakou novou verzi GDS 4.14, ta
jde nainstalovat i spustit, jdou tam nastavovat parametry komunikace. Mám k
tomu měniči i interface pro RS232 LECOM A/B , v počítači mám nativní
seriový port COM1 , ale nemohu se k měniči připojit. Zkouším všechny možné
rychlosti, ale pořád nic.  Na komunikačním modulu blikají nějaké LED , ale
to je  tak všechno.  Než jsem měnič odložil, určitě fungoval. Nemáte prosím
někdo s tímto starým měničem LENZE nějaké zkušenosti případně verzi GDC SW,
se kterou by to šlo pod Windows 10 naprogramovat ? Potřebuji tam nastavit
jen nějaká omezení rychlostí pro ovládání potenciometrem.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com