Re: izolátory pod pásovinu

jurp jurp na volny.cz
Středa Červenec 6 18:19:19 CEST 2022

U mne preferovany schrack.cz
Cista Cu pasovina 30*5mm  IS505069

CuAl pasovinu meli, ale ted neni (napr. IS505900), ale za mne to je podraz s tim
Al. Chci Cu a dostanu nejaky hybrid.

Izolator se mi osvedcil 1 pas SI016010

Ceny jsou koncove, nakupni dle registrace a odberu.

Ty porcelanove izolatory podle mne uz nebudou k sehnani, mimo bazar.
Uz je to nejaky ten rok, co probehla zprava o uzavreni kteresi
elektroporcelanky.

JURP