Zabezpecne vicekanalove dalkove ovladani

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 3 16:42:50 CEST 2022

Ahoj,

verze, kterou mám staženou z microchipu obsahuje příklady v assembleru
pro baseline/midrange PIC (PIC12F629, FIC16F84), ale není k tomu moc
důvod. A pak balík PDF dokumentů, které popisují teorii okolo.
Navíc už jsem narazil na celkem schopné příklady pro arduino, takže je
to spíš jen otázka hledání.

Připomínám, že nemám podepsané NDA, jedná se jen o uplatnění patentů. Ty
jsou na použitý polynom a na použití master code.