Re: Solár - částečné zastínění panelu, revizák

miro as5sgm na gmail.com
Sobota Červenec 2 20:36:39 CEST 2022

Mozno hlupa otazka ale pri jednom obvode som namiesto klasickej
usmernovacej diody ako ochrany proti prepolovaniu videl mosfet.

Preco su tam diody a nie mosfety ktore maju radovo nizsiu vykonovu spotrebu?