Zabezpecne vicekanalove dalkove ovladani

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Červenec 2 00:55:51 CEST 2022

Není to KEELOG, ale KEELOQ. Má 4 bity pro funkci, takže umí přenést 4 bity. KEELOQ jsou kodéry a dekodéry, na které připojíš vysílač nebo přijímač. Tedy je to oddělené. KEELOQ se dá také naprogramovat do PICů. Když podepíšeš NDA, dostaneš specifikace i zdrojové kódy. Konkrétněji moc nemohu kvůli té NDA.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: Friday, July 1, 2022 9:13 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Zabezpecne vicekanalove dalkove ovladani

Dobry den

shanim nejaky modul pro prenos dat 433/868MHz ktery by prenasel vice kanalu nebo data a mel zabezpecenou komunikaci necim jako KEELOG.

Nasel jsem u Flajzara modul pro sest kanalu, ale asi bych potreboval prenaset vic stavu nebo tim prenest par byte dlouhy paket. Ale chtel bych aby to resilo zabezpeceni komunikace.

Neznate neco takoveho ?