Dve kamery USB a windows 10

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Červenec 1 21:27:19 CEST 2022

Tak instalovano windows 11 a problem zustava.

Ohledne toho virtualu, tim mate na mysli co presne ?

Ono nejde ani o kamery, ty kamery jsou  v realnem case funkcni dve
soucasne,program SPlitcamera  najde tyto dve kamery a zobrazi obraz.

Potiz je program, ktery  z toho vypocitava objekty a vraci souradnice.
Jeden funguje spravne, je to delane tak zoufale, ze se musi spustit
program na kazdou kameru zvlast.

Program se spusti dvakrat a kazdem se  nastavi jiny COM pro tu kameru.
Komunikace neni problem, ta je spravna.

Problem je v tom, ze kazdy tento program zobrazi obraz jen s jedne
kamery, druha je zamrzla.

Kdyz kliknu na okno s prvni kamerou, tak program vraci hodnoty ze
zpracovani, ale zablokuje se druha kamera.

Kdyz klinu na druhe okno, funguje prava.

Mozna je to tim programem, ktery na me pusobi hodne zoufale, ale tvurce
z UK  mi tvrdi, ze je to chipsetem a systemem.

Ale nechce se mi verit ze nejnovejsi a nejvykonnejsi  MIniPC s AMD od HP
je takovy kram.

Pritom na mem stolnim PC s AMD to funguje.

Ns MINIPC s  Intel od DELL to funguje.

Na MINI PC s AMD od HP to nefunguje.

O me reporty tvurce  mozna ani  nestoji, uz dva mesice s tim bobuji a
reportuji,  asi ma hodne jinych zakazniku a ostatni problemy neresi.

Pokud to  nerozhodim, tak to budu resit svym standardnim postupem,
jakmile budu mit cas, tak si vytvorim  program svuj a nabidnu jej za
polovic :-)))

LK