Dve kamery USB a windows 10

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Červenec 1 15:52:17 CEST 2022

ja jsem z tohoto mimo.

Na mem stolnim s AMD ryzen ale desce Asus to beha,

Ale na mini PC  Amd ryzen 5  od HP ktery ma stejny pocet USB to funguje
jako sdilena kamera.

Preinstaloval jsem to na build 1909, ktery mam na stolni PC a kde to beha.

Mam dve okna, kazde na jednu kameru.

Kdyz kliknu na soft s oknem tak kamera bezi ale v druhem okne se sekne
obraz.

Kdyz kliknu na druhe pak to beha.

Jediny problem je,ze se ten system stale snazi pouzivat jen jednu kameru.

Na 2 PC kde je intel, neni problem.

Na 2 AMD mini PC je problem stale stejny , oboje je od HP.

Ale na stolnim AMD to beha.

Tak nevim zda deska od HP muze byt takovy kram.

Proste potrebuji miniPC  pro vice USB kamer a nejedou ani 2.

Zkusim  jeste windows 7

LK

> Ještě bych zkusil, zda by to náhodou všechno chodilo na win11
>
> PH

>>> mainboarde.