Re: Solár - částečné zastínění panelu, revizák

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červenec 1 15:42:22 CEST 2022

jen k tomu zastineni. panely maji propojene segmenty pres diody. je to
nejak orintovane(popis v datasheetu) v urcitem smeru. pokud zastinite tu
jednu jedinou cast, tak vypnete celej panel. proto se ma davat bacha
treba na panely na ploche strese, aby stekajici snih, co se dole opre o
strech a zastini posledni radu, neprovedl neplechu. takze pan to hodne
zkratil a je potreba to proste dobre navrhnout. level odbornosti
prednasejicich po technicke strance do nebe zatim nesahal. proste FV
dela kde kdo :-)
informace nacepana na poslednim skoleni. jinak jsou mi FV sumak :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín