OLED displej Winstart s dvěma WS0010 100x32px

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Pátek Červenec 1 10:56:47 CEST 2022

Zdravím vespolek,
snažím se zprovoznit uvedený displej v grafickém módu, v textovém je
kompatibilní s HD44780
a se signálem CS1 na LOW běhá jak má. Pokud ho přepnu do grafiky tak
první tedy horní půlka
jede jak má, ale pokud vyberu druhou půlku, čili CS2 do L a CS1 do H tak
se to chová podivně,

zkoušel jsem postupy

init1, vypis1, init2, vypis2
init1, init2, vypis,1 vypis2

ale výsledek je totožný.

inicializaci dělám přesně dle datasheetu, ale tam je popsaná jen pro
jeden čip WS0010 a tento
displej má pro každou půlku (100x16px) čip svůj.

můj init - posílám ten totožný i po výběru CS2
lcd_command(0b00111000);
lcd_command(0b00001100);
lcd_command(0b00000001);
lcd_command(0b00000010);
lcd_command(0b00000110);
lcd_command(0b00011111);

// Vypis na displej
lcd_command(LCD_SET_DDRAM | 0);    // (0b1<<7)
lcd_command(LCD_SET_CGRAM | 0);    // (0b1<<6)
for (uint8_t a=0; a<200; a++)
{
     lcd_data(0b00000001);
     _delay_ms(20);
}

Můj předpoklad je ten, že ho tedy špatně inicializuji. Komunikuju 8bitově.

díky za případnou radu kde může být chyba

s pozdravem Martin

https://www.winstar.com.tw/products/oled-module/graphic-oled-display/2_44-oled-100x32.html