Dve kamery USB a windows 10

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Červenec 1 00:10:24 CEST 2022

Zdravim pritomne.

Resil problem opet a jak jinak se systemem   w10 a USB.

Nejdrive jsem myslel ze to je pocitacem s AMD RYZEN, ale po koupi jiz
tretiho  noveho HW a testu, jsem zjistil ze nikoliv.

Problem:  2 stejne USB kamery, windows verze  instalnuta z USB, jeden z
prvnich buildu, vse je OK, kazda USB kamera zobrazuje obraz.

Pokud dam provedu automatickou  aktualizaci na posledni build, taxe
stane to, ze  obraz vidim na posledni pripojene kamere, ta prvni zamrzne.

Bylo mi zahadou proc mi to v pracovnim kompu jede a tam mam prozirave
zakazane aktualizace a posledni build 1909

Uplne prvni testovane  PC melo posledni build W10 a melo AMD,
nefungovalo to a proto jsem koupil PC s  i7 s W10 - posledni build, tam
to fungovalo, ale tam zase zamrza HDMI zvuk (bezny problem Intelu na W10
- desny system, viz net diskuse,kde doporucuji W8 a nebo AMD, ale na nem
zapasim s tema kamerama  :-)

Takze nyni mam treti PC HP s AMD ryzen a DOS, na ktery jsem nahodil W10
kde to funguje s USB s prvnim buildem, ale jakmile nahodim posledni
build s aktualizaci tak je to KO.

Ma nekdo tip jak na to ?

Drivery kamery jsou od vyrobce, HW je detekovan a funkcni na stejnem
zeleze, kde to s drivejsim buildem fungovalo.

Zkouset downgrade je to posledni, jeste  musim zjistit jak.

Dekuji za tipy.

LK