Jak zpusobit pozar v obyvaku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 31 18:22:23 CET 2022

Celkem souhlas, ale ne úplně.
Pálení ve vzduchu je jistě lepší. Ale když je něco hodně opálené, tak je
většinou
spíš nevhodně nastavenými podmínkami pálení. On i ten laser chce své.

Příkladem budiž právě třeba ty překližkové ozdoby. Ty jsou skoro jistě
pálené
na CO2 laseru, a ten v naprosté většině má pod sebou právě tu voštinu.
Takže i na ní je to hnusné.
Ale při vhodně stanovených podmínkách to může být naopak i na plechové
podložce prakticky bez opalu.
Dřív jsem tady párkrát přilepil i nějaké fotky různých šablon z tlustého
křídového papíru nebo i z papundeklu. A pokud se to udělá dobře (tj. správně
zvolená rychlost, ideálně i air-assist), tak to i na plechové podložce může
vypadat skoro jako vyseknuté (používám kus nerezového plechu).

PL